ДО УВАГИ СТУДЕНТІВ IV КУРСУ

014 СЕРЕДНЯ ОСВІТА

 

 

 

 

 ПОЛОЖЕННЯ

 

про виконання і перевірку модульної контрольної роботи

та здійснення семестрового контролю

з курсу «Теоретична фонетика англійської мови»

в умовах дистанційного навчання

з використанням інформаційних технологій

для студентів IV курсу

факультету германської філології

VIIІ семестр 2020-2021 н.р.

 

 

спеціальність 014 Середня освіта

спеціалізація 014.02 Мова і література (англійська)

денна форма здобуття освіти

перший (бакалаврський) рівень

 

 

Укладач: доц. Алексієвець О.М.

 

Затверджено на засіданні кафедри германської і фіно-угорської філології імені професора Г.Г.Почепцова

протокол № 16 від 8 квітня 2021 р.


Завідувач кафедри:                                                           проф. Шутова М. О.



Київ 2021


Виконання і перевірка модульних контрольних робіт

В умовах дистанційного навчання модульна контрольна робота (МКР) є обов’язковим складником системи модульно-рейтингового контролю навчальних досягнень студентів. Мета написання МКР з курсу «Теоретична фонетика англійської мови» полягає у всебічній і комплексній перевірці обсягу, рівня та якості засвоєння студентами навчального матеріалу, що вивчався під час аудиторної й самостійної робіт.

Модульна контрольна робота з навчальної дисципліни «Теоретична фонетика англійської мови» складається із завдань теоретичного характеру.

У форматі дистанційного навчання МКР з курсу «Теоретична фонетика англійської мови» виконується письмово онлайн в додатку Microsoft Forms на платформі Microsoft Teams.

Про способи оцінювання і канал зв’язку, який буде використовуватися під час виконання студентами МКР, повідомляється заздалегідь (не менше, ніж за тиждень до її проведення) і одночасно ця інформація оприлюднюється на блозі https://theoryofenglishphonetics.blogspot.com. Написання МКР відбувається за розкладом, який розміщується на сайті факультету.

Час виконання МКР з «Теоретичної фонетики англійської мови» становить 30 хвилин.

Студенти отримують посилання на тест у додатку Microsoft Forms і виконують завдання, заповнюючи онлайн форму відповідей та надсилають роботу. МКР студентів, не відправлені вчасно по завершенню відведеного для написання часу, не зараховуються.

Якщо у студента відбувся технічний збій під час виконання МКР, викладач призначає йому інший час, а студент отримує нове завдання.

За відсутності студента на МКР з поважної причини викладач призначає йому нову, погоджену з деканатом, дату для виконання МКР. Якщо студент вдруге не приєднується до написання МКР, він отримує за неї 0 балів.

При виконанні завдань МКР студенти зобов’язані дотримуватися принципів академічної доброчесності.


Зміст та критерії оцінювання МКР з «Теоретичної фонетики англійської мови»


Модульна контрольна робота з курсу «Теоретична фонетика англійської мови» передбачає виконання студентами тестів різних видів (множинного вибору, альтернативні, відповідності тощо). Студенти мають право проходити тести лише один раз. Кожне тестове питання оцінюється у 2 бали. Загальна кількість балів, що студенти можуть отримати за МКР, становить 100 балів.


 

Критерії оцінювання МКР

Відсоток виконання завдань/кількість набраних балів

Бал за національною шкалою

Рейтингові бали

90%-100% виконання усіх тестових завдань (90-100 балів)

«5»

50

75%-89% виконання усіх тестових завдань (75-89 балів)

«4»

40

60%-74% виконання усіх тестових завдань (60-74 балів)

«3»

30

Менше 60% виконання тестових завдань (59 балів і менше)

«2»

20

 

Підсумковий контроль і підсумкова оцінка

Виставлення семестрового рейтингового бала

Семестровий рейтинговий бал з дисципліни «Теоретична фонетика англійської мови» є сумою рейтингового бала за роботу (аудиторну і самостійну) протягом семестру та рейтингового бала за МКР.

 

Виставлення підсумкового рейтингового бала
і підсумкової оцінки за дисципліну

Підсумковий контроль з навчальної дисципліни «Теоретична фонетика англійської мови» проводиться у формі заліку за обсягом навчального матеріалу, визначеного навчальною програмою, і в терміни, встановлені навчальним планом. Студент вважається допущеним до заліку з «Теоретичної фонетики англійської мови», якщо він виконав усі види робіт, передбачені навчальною програмою на семестр.

Студенти, які мають семестровий рейтинговий бал з «Теоретичної фонетики англійської мови» 60 і вище, отримують оцінку «зараховано» і відповідну оцінку в шкалі ЄКТС за результатами роботи без опитування. Студенти, які мають семестровий рейтинговий бал з дисципліни 59 і нижче, складають залік з опитуванням.

В умовах дистанційного навчання залік з «Теоретичної фонетики англійської мови» відбувається в усній формі онлайн на платформі Microsoft Teams за розкладом. Питання до заліку розміщуються на блозі https://theoryofenglishphonetics.blogspot.com перед початком заліково-екзаменаційної сесії. Викладач повинен заздалегідь проінформувати про це студентів.

Залік з «Теоретичної фонетики англійської мови» передбачає відповідь на 2 питання з цього курсу. Час підготовки студента до відповіді становить 15 хвилин.

Студент отримує залікову картку за номером згідно його порядкового номеру в академічному журналі.

Результати складання заліку повідомляються студентам відразу після усної онлайн бесіди з викладачем. За успішного складання їм виставляється відмітка про залік «зараховано» в національній шкалі, а в шкалі ЄКТС – Е та бал 60. Якщо студент на заліку отримав підсумкову оцінку з дисципліни за національною шкалою «не зараховано», то, крім цієї оцінки, у відомості обліку успішності йому / їй незалежно від набраного семестрового рейтингового бала виставляється оцінка FX за шкалою ЄКТС і 0 балів за 100-бальною шкалою.

 

Після проведення заліку в онлайн режимі, викладач заповнює електронну відомість обліку успішності і надсилає її на пошту деканату.

Якщо студент не приєднується до проведення заліку в онлайн режимі,
у відомості обліку успішності виставляється відмітка «не з’явився».

Викладач призначає перескладання заліку відповідно до графіка ліквідації академічної заборгованості, складеному деканатом.

При складанні заліку студенти зобов’язані дотримуватися принципів академічної доброчесності.

 

 

 

 

 

 

 


Comments

Popular posts from this blog